Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseit, problémáit fogadd telefonon, emailben és első, valamint másod szintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támogatási c...
Desktop progamokhoz és internetes rendszerekhez informatikai támogatás nyújtása felhasználók részére illetve a szoftverek bemutatása A rutin jellegű események megoldása, lezárása, az azonnal nem megoldhatóak pontos továbbítása a támogató és fejlesztő csapatok számára Ügyviteli pr...
IT ügyfélszolgálati teendők ellátása végfelhasználók felé telefonon/e-mailben/webes felületen/személyesen Az informatikai rendszerek helyszíni illetve távoli támogatásának ellátása végfelhasználók felé Felhasználókkal és 2. és 3. szintű IT support-tal történő kapcsolattartás Beér...
Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives ClubCard, Tesco Online...
Kiemelt ügyfelünk IT rendszereinek és szolgáltatásainak üzemeltetése, bejelentések megoldása telefonon keresztül, távmenedzsment eszközökkel vagy helyszíni megjelenéssel A hozzárendelt bejelentések, események lezárásig történő végigkövetése, szükség esetén a feladatok eszkalálása...
WHAT WILL YOU DO? This is an exciting opportunity to join our Global Service Centre Team as a 1st Line Helpdesk Analyst, where you will provide technical support to clients who need your help to diagnose and resolve IT issues. No prior service desk experience is required as you w...
WHAT WILL YOU DO? This is an exciting opportunity to join our Global Service Centre Team as a 1st Line Helpdesk Analyst, where you will provide technical support to clients who need your help to diagnose and resolve IT issues. No prior service desk experience is required as you w...
bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása, a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett, kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakemb...
Felhasználók folyamatos támogatása, IT problémáinak megoldása Beérkező hibák megoldása nyomon követése és továbbítása a következő támogatási szintre Problémamegoldási folyamat rögzítése, dokumentálása Kapcsolattartás az IT területekkel és külső szolgáltatókkal...
Responsible and accountable for the day-to-day management and supervision of the EAME Invoice to Pay Helpdesk team with process management and business interactions Lead, monitor and review day to day operational performance, ensure that SLAs and KPI targets are met Provide timel...
Windows 10 alapú munkaállomások felügyelete, aktív együttműködés a német anyavállalattal és nemzetközi leányvállalatokkal német vagy angol nyelven, a napi üzemelés során felhasználói és informatikai oldalról felmerülő informatikai kérések fogadása és feldolgozása, problémák rögzí...
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben, CRM és ERP rendszerek napi használata (Salesforce/SAP) Felhasználói támogatás nyújtása (távoli-telefonon- emailban) Belső szervizzel való szoros közreműködés és információ továbbítás. Raktárkészlet kezel...
Provide accurate and creative solutions that meet pre-defined quality measures Receive and record Cliend enquiries and process relevant paperwork /systems Provide 1st line technical support to customers ? taking enquiries by phone, via email and chatbot Dealing with problems for...
Provide accurate and creative solutions that meet pre-defined quality measures Receive and record Cliend enquiries and process relevant paperwork /systems Provide 1st line technical support to customers ? taking enquiries by phone, via email and chatbot Dealing with problems for...
Provide accurate and creative solutions that meet pre-defined quality measures Receive and record Cliend enquiries and process relevant paperwork /systems Provide 1st line technical support to customers ? taking enquiries by phone, via email and chatbot Dealing with problems for...
Provide accurate and creative solutions that meet pre-defined quality measures Receive and record Cliend enquiries and process relevant paperwork /systems Provide 1st line technical support to customers ? taking enquiries by phone, via email and chatbot Dealing with problems for...
felhasználóktól érkező bejelentések fogadása help desk rendszeren keresztül problémák azonosítása, kategorizálása hibák, bejelentések megoldása, vagy továbbítása a fejlesztők felé IT javítások menedzselése tesztelés végrehajtása, értékelése, dokumentálása és riportolása automatik...
IT helpdesk csapat vezetése és koordinálása Csapattagok motiválása és fejlesztése IT ügyfélszolgálati rend megszervezése A vállalat informatikai rendszereinek zavartalan működésének biztosítása A telephelyek felhasználói által jelzett IT problémák megoldásának koordinálása és nyo...
Felhasználók részére segítségnyújtás a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban Irodai alapszoftverek, segédprogramok telepítése, konfigurálása Informatikai alapszolgáltatások ? beleértve a szerverek és adatátviteli vonalak ? elérhetőségének ellenőrzése Munkaállomá...
Work in shifts on a rotational shift pattern basis to meet client expectations Provide accurate and creative solutions that meet pre-defined quality measures Receive and record client enquiries and process relevant paperwork/systems Continually improve problem-solving skills.
Work in shifts on a rotational shift pattern basis to meet client expectations Provide accurate and creative solutions that meet pre-defined quality measures Receive and record client enquiries and process relevant paperwork/systems Continually improve problem-solving skills.
Day to day operations in service management: Manage the incoming PTP related employee and vendor queries by relevant communication channels (phone, e-mail, instant messaging tool, service management tool) Forward the requests to the responsible team if necessary Analyze queries a...
Távfelügyeleti rendszer műszaki támogatásának kiszolgálása Munkavégzés helye: Budapest Egy kis csapaton belül, de önállóan fog dolgozni, a cég távfelügyeleti rendszerén az ügyfelek támogatásán, elektronikus eszközök alkalmazásával (telefon, számítógépes alkalmazás), 24/48 órás mu...
szerverpark teljes körű felügyelete (monitorozás, szerver elhelyezés - kiadás, konzol, stb.) cégünk rendszereinek monitorozása, illetve hiba esetén annak felderítése és elhárításában segítségnyújtása abuse tevékenységek kezelése szerver hoszting, VPS hoszting és webtárhely szol.....
Számítógép felhasználók napi szintű támogatása; Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása helyszínen vagy távmenedzsmenten keresztül; Szoftver és hardvertelepítések; Számítástechnikai eszközök nyilvántartása, kezelése; PC-k, irodai informatikai eszközök telepíté...
Ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon és e-mailben Az informatikai rendszerek supportjának ellátása végfelhasználók felé Felhasználókkal történő kapcsolattartás, rendszerállapotról tájékoztatás adása Hibajegyek kezelése Adatszolgáltatások teljesítése....
Beérkező hibabejelentések, hívások kezelése. Az incidensek, hívások rögzítése, megoldása vagy megoldás hiányában továbbítása a területileg illetékes szervezeti egységek, szakértők felé. Informatikai és posta technológiai jellegű hibabejelentések esetén mélyebb szintű segítségnyúj...
Beérkező hibabejelentések, hívások kezelése. Az incidensek, hívások rögzítése, megoldása vagy eszkalációja a területileg illetékes szervezeti egységek, szakértők felé. Információ szolgáltatása a hatáskörébe adott tevékenységekkel, szolgáltatásokkal, rendszerekkel kapcsolatban. Hi...