Pl: informatikus Budapest | bolti eladó Veszprém megye

Helpdesk munkatárs

MLR Tech Kft.

Távfelügyeleti rendszer műszaki támogatásának kiszolgálása Munkavégzés helye: Budapest Egy kis csapaton belül, de önállóan fog dolgozni, a cég távfelügyeleti rendszerén az ügyfelek támogatásán, elektronikus eszközök alkalmazásával (telefon, számítógépes alkalmazás), 24/48 órás mu...

It support/ Helpdesk munkatárs

ATW INTERNET Kft.

szerverpark teljes körű felügyelete (monitorozás, szerver elhelyezés - kiadás, konzol, stb.) cégünk rendszereinek monitorozása, illetve hiba esetén annak felderítése és elhárításában segítségnyújtása abuse tevékenységek kezelése szerver hoszting, VPS hoszting és webtárhely szol.....

IT Helpdesk munkatárs

Kernel Comp Kft.

Számítógép felhasználók napi szintű támogatása; Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása helyszínen vagy távmenedzsmenten keresztül; Szoftver és hardvertelepítések; Számítástechnikai eszközök nyilvántartása, kezelése; PC-k, irodai informatikai eszközök telepíté...

IT Helpdesk munkatárs

thyssenkrupp Components Technology Hungary Kft.

* Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása * Felhasználói azonosítók létrehozása, jogosultságkezelés a különböző rendszerekben * Számítógépek, IT eszközök telepítése, üzembe helyezése telephelyeinken * Egyszerűbb IT jellegű hibák elhárítása * Egyszerűbb....

Helpdesk Munkatárs

BECK AND PARTNERS Kft.

Ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon és e-mailben Az informatikai rendszerek supportjának ellátása végfelhasználók felé Felhasználókkal történő kapcsolattartás, rendszerállapotról tájékoztatás adása Hibajegyek kezelése Adatszolgáltatások teljesítése....

Helpdesk munkatárs (B-784)

UNION Vienna Insurance Group B.Zrt.

Fogadod és kezeled a beérkező IT üzemeltetéshez kapcsolódó felhasználói kéréseket, igényeket, problémákat; Gondoskodsz a munkatársak céges készülékeihez kapcsolódó feladatokról (eszközök kiadása üzembehelyezése, visszavételezése). A HelpDesk-hez kapcsolódó szerverek üzemeltetéséb...

IT Helpdesk munkatárs

STELIUS Befektetõ Zártkörûen Mûködõ Részvénytársaság

bejelentések fogadása, kategorizálása, kezelése és rögzítése a ticketing rendszerben; üzemeltetési utasításokban leírt első szintű támogatási feladatok végrehajtása; SLA menedzsment kezelése, bejelentések elvárt idők szerinti eszkalálása; jegyek lezárásának és nyitásának kezelése...

IT helpdesk munkatárs

4iG Nyrt.

Ügyfeleink felhasználóitól érkező IT problémák megoldása távmenedzsment eszközökkel vagy telefonon Ügyfeleink informatikai rendszereinek zavartalan működésének biztosítása Feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők menedzselése Az előre meghatározo...

IT helpdesk munkatárs

4iG Nyrt.

Ügyfeleink felhasználóitól érkező IT problémák megoldása távmenedzsment eszközökkel vagy telefonon Ügyfeleink informatikai rendszereinek zavartalan működésének biztosítása Feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők menedzselése Az előre meghatározo...

Helpdesk munkatárs

RACKHOST ZRT.

Kezeli a telefonon vagy e-mailben érkező kéréseket, problémákat, panaszokat Tájékoztatja az ügyfeleket, tanácsot ad nekik, segíti őket a szolgáltatás használatában Kezeli a felhasználók fiókjait Rögzíti az esetleges hibabejelentéseket, hibajegyet vesz fel, használja az ehhez kapc...

IT helpdesk munkatárs (16-0424)

HumanField Vezetõ- és Specialistakiválasztó Kft.

Felhasználók elsőszintű támogatása, IT problémák megoldása, dokumentálása, Irodai és globális informatikai rendszerek és projektek bevezetésének támogatása, IT jelenléti és telefonos ügyfélszolgálat ellátása, Berendezések ütemezése, nyomon követése, karbantartás végrehajtásának t...

IT helpdesk munkatárs (Level1)

MiniCRM Zrt.

Vállalati ügyfeleink támogatása magyar és angol nyelven technikai és általános témakörökben. Gyakori technikai kérdések: hogyan tud belépni a rendszerbe; hogyan tud adatlapokat hozzáadni és szerkeszteni; hogyan keressen a rendszerben található információkra; hogyan szűrjön az ada...

Ügyfélszolgálati munkatárs / Helpdesk

CGP Europe Kft.

Bejövő hívások, üzenetek és e-mailek kezelése Információnyújtás a szolgáltatásról Adminisztratív feladatok Heti óraszám megegyezés szerint, elérhetőség hétköznap és hétvégén megbeszélés szerint

IT helpdesk munkatárs

Wessling Hungary Kft.

felhasználókat támogató feladatok (Level 1 support) ellátása az IT infrastruktúra kliens oldalon felmerülő hibáinak kezelése az IT infrastruktúrával kapcsolatos rutin feladatok végrehajtása, hardverek üzembe helyezése, karbantartása, dokumentálása a támogatott informatikai rendsz...

Helpdesk munkatárs

LAUREL Számítástechnikai Kft.

Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...

Senior desktop támogató munkatárs / Helpdesk koordinátor

Fundamenta-Lakáskassza Zrt.

Felhasználók részére kiadott informatikai eszközök/alkalmazások működésének támogatása Rendszerprogramok és irodai alkalmazások installációja, karbantartása Felhasználó támogatás (HelpDesk) funkciók ellátása Nyomtatással kapcsolatos feladatok ellátása (fájl transzfer, nyomtató ál...

IT Helpdesk munkatárs

Provident Pénzügyi Zrt.

A munkatársak informatikai kérdéseivel, problémáival kapcsolatos feladatok megoldása távoli segítségnyújtás eszközeivel illetve helyszíni megjelenéssel és ezek dokumentálása ticketing rendszerben. Munkaállomások telepítése, üzemeltetése, szoftver és hardver elemeinek karbantartás...

Helpdesk munkatárs

Novodata Zrt.

kiskereskedelmi egységek, gyógyászati segédeszköz üzletek, kórházak, bentlakásos otthonok rendszereivel kapcsolatos telefonos segítségnyújtás rendszerek bemutatása, oktatása online vagy személyes jelenléttel program használatával kapcsolatos tanácsadás igények fogadása, dokumentá...

IT Helpdesk munkatárs

CIB Bank Zrt.

Felhasználók folyamatos támogatása, IT problémáinak megoldása Beérkező hibák megoldása nyomon követése és továbbítása a következő támogatási szintre Probléma-megoldási folyamat rögzítése, dokumentálása Kapcsolattartás az IT területekkel és külső szolgáltatókkal...

IT helpdesk munkatárs

4iG Nyrt.

Ügyfeleink felhasználóitól érkező IT problémák megoldása távmenedzsment eszközökkel vagy telefonon Ügyfeleink informatikai rendszereinek zavartalan működésének biztosítása Feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők menedzselése Az előre meghatározo...

It helpdesk munkatárs

Mod Zrt.

Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben   IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel  sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...

Helpdesk munkatárs - 54284

Pannon-Work Zrt.

Partnereink által használt saját fejlesztésű kereskedelmi rendszereink (pénztárgépek, készletvezető rendszerek, számlázó szoftverek) háttér támogatása Telefonhívások, elektronikus üzenetek fogadása és kezdeményezése Hívások és elektronikus üzenetek feldolgozása, adminisztrációs f...

IT helpdesk munkatárs

4iG Nyrt.

Ügyfeleink felhasználóitól érkező IT problémák megoldása távmenedzsment eszközökkel vagy telefonon Ügyfeleink informatikai rendszereinek zavartalan működésének biztosítása Feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők menedzselése Az előre meghatározo...

Helpdesk munkatárs

Béres Gyógyszergyár Zrt.

Számítógépek hardver supportja Operációs rendszerek, irodai programok telepítése, karbantartása Nyomtatók, fénymásolók üzemeltetésével kapcsolatos segítségnyújtás Nyomtatók, fénymásolók kellékanyag készleteinek naprakészen tartása Felhasználók napi munkájának segítése Teljeskörű....

IT helpdesk munkatárs

4iG Nyrt.

Ügyfeleink felhasználóitól érkező IT problémák megoldása távmenedzsment eszközökkel vagy telefonon Ügyfeleink informatikai rendszereinek zavartalan működésének biztosítása Feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők menedzselése Az előre meghatározo...

IT Helpdesk munkatárs

KÉSZ Consulting Kft.

Felhasználók támogatásában, elsődleges kapcsolati és segítségnyújtási pontként Beérkező IT igények rögzítésében, pontosításában, priorizálásában Távoli segítségnyújtásban Windows és Android környezetben a felhasználók számára Folyamatban lévő megoldandó feladatok nyomonkövetésébe...

IT Helpdesk munkatárs

STELIUS Befektetõ Zártkörûen Mûködõ Részvénytársaság

bejelentések fogadása, kategorizálása, kezelése és rögzítése a ticketing rendszerben; üzemeltetési utasításokban leírt első szintű támogatási feladatok végrehajtása; SLA menedzsment kezelése, bejelentések elvárt idők szerinti eszkalálása; jegyek lezárásának és nyitásának kezelése...

85db hirdetés: álláshirdetés.

Az oldalon megjelenített adatok tájékoztató jellegűek. Ezen tartalmakért az joble.hu üzemeltetői nem vállalnak felelősséget.