Ajánlatok, rendelések rögzítése, számlázás előkészítése, számlák kiküldése sablonok szerint, egyszerűbb táblázatok rendszeres frissítése, iratok rendszerezése és postázás a feladat. Rendelések feldolgozása, integrált vállalati rendszerben történő rögzítése...
Telefonos páciens koordinátort otthoni munkavégzéssel. Feladatok Időpontegyeztetés és adatfelvétel telefonon keresztül német nyelven orvosi szakrendelők betegei részére vagy állatorvosi rendelőkben. Tájékoztatás nyújtása az adott vizsgálatról ? ehhez munkatársainkat előzetesen be...
az üzletág munkájának támogatása informatikai és adminisztratív feladatok elvégzésével kimutatások, statisztikák készítése belső programokból értékelések, beszámolók készítése excelben történő makró programozás
- Bekapcsolódás az iroda mindennapi ügyvitelébe - Megrendelések teljes körű kezelése, adminisztrációja - Partnerekkel való kapcsolattartás - Online webfelületek és közösségi m&ea...
1.Szerződéseket átnézni ( személyi anyagban és az elekronikus folderekben) sorrendbe tenni őket, bescanelni és a részeletek ( pozi, bér, periódosu, kezdés, vég, próbidő, felmondási idő, szerződés sátusza etc) excelben kell rögzíteni. 2.Elekronikus e filokat kell csinálni minden d...
- a cég bejövő számláinak iktatása a cég ERP rendszerében (egy meghatározott felületen a számlán látható adatokat be kell rögzíteni, felügyelet mellett természetesen), a számlák szkennelése és névvel ellátása, lementése -a cég szerződéseinek szkennelése és szerződések lementése...
Munkaid? heti 25 órában rugalmasan egyeztethet?: 8:00-17:00 között napi 4-6-8 órában, hosszútávra. Munkakör/feladat neve: irodai adminisztratív munka Munkakör/feladat leírása: legfőképp lefűzések, iratválogatás, postázás, stb.
- Bekapcsolódás az iroda mindennapi ügyvitelébe - Megrendelések teljes körű kezelése, adminisztrációja - Partnerekkel való kapcsolattartás - Online webfelületek és közösségi m&ea...
Irodai adminisztratív feladatok ellátása helyettesítés alatt. Számlák rögzítése Levelek szortírozása Posta összekészítése Adatrögzítés Egyéb adminisztratív feladatok
- Bekapcsolódás az iroda mindennapi ügyvitelébe - Megrendelések teljes körű kezelése, adminisztrációja - Partnerekkel való kapcsolattartás - Online webfelületek és közösségi m&ea...
- Scriptor rendszergazdai feladatok folyamatos ellátása, törzsadatok rendszeres karbantartása - ciklusonkénti és ad-hoc akciós beállítások elvégzése - heti szintű akciós riportok és kihelyezési riportok elkészítése a CRM rendszer adatok alapján - heti szintű nagykereskedői kiszál...
Feladatok: Adminisztratív tevékenység elvégzésére Külső és belső postai küldemények kezelése (előírás szerinti matricázása, címzések ellenőrzése, lista alapján küldemények átvizsgálása) Napi dokumentációs és irattári tevékenységgel kapcsolatos adminisztráció vezetése, egyeztetése...
Feladatok: Adminisztratív tevékenység elvégzésére Külső és belső postai küldemények kezelése (előírás szerinti matricázása, címzések ellenőrzése, lista alapján küldemények átvizsgálása) Napi dokumentációs és irattári tevékenységgel kapcsolatos adminisztráció vezetése, egyeztetése...
Ügyfelekkel való telefonos kapcsolattartás Bejövő ügyfél e-mailek megválaszolása Adminisztrációs és egyéb háttérfeladatok ellátása Előkészítő feladatok ellátása a pénzügy részére Egyéb, az ügyfélszolgálati ügyekhez köthető feladatok elvégzése
A diák fő feladata a limitkezelés, napi adminisztratív feladatok ellátása, melyhez egy agilis, komoly, precíz és gazdasági beállítottságú jelöltet keresünk.
szállítólevelek és számlák rögzítése, ellenőrzése beszállító partnerekkel való kapcsolattartás, riportolás, kimutatások készítése garanciális ügyintézés egyéb irodai és raktárosi feladatok ellátása a boltvezető adminisztrációs munkájának segítése árubeérkezések kezelése az áruház...
Feladatok: Adminisztratív tevékenység elvégzésére Külső és belső postai küldemények kezelése (előírás szerinti matricázása, címzések ellenőrzése, lista alapján küldemények átvizsgálása) Napi dokumentációs és irattári tevékenységgel kapcsolatos adminisztráció vezetése, egyeztetése...