Az üzletünk értékesítői csapatának tagjaként fő feladatod a Yettel szolgáltatások és kapcsolódó termékek bemutatása értékesítése a beérkező ügyfelek számára. Ez kezdődik az ügyfelek igényeinek felmérésével, ma...
Kereskedelmi támogatás nyújtása az ügyfelek protfóliójához, a projekt üzleti tevékenységeihez, Ügyfelekkel, belső felekkel való kapcsolattartás telefonon/emailen/chaten/egyéb ügykezelő eszközön keresztül, Megk...
Handles inquiries via email customers and/or internal parties Order management: order entry, price checking, order clearing compliant with Eatons policies Complaint handling Full coordination of delivery and ...
Feladatok: Cash application támogatása Nyilatkozatok, számlaméldányok és igazoló dokumentumok átadása az ügyfelek részére Sales számlák készítése Sales számlák elektronikus archiválása Sales számlák közlése a ...
Az érdeklődő partnerjelöltek regisztrációjának elősegítése Együttműködési feltételek letárgyalása Az eMAG oldalára való feltöltéshez szükséges adatok igénylése, kezelése Termékek kategorizálása, termékekhez t...
See the English description below Kapcsolattartás az ügyfelekkel közvetlenül és az értékesítési csapat tagjain keresztül A szolgáltatási kapcsolat megszervezése a hozzárendelt ügyfélfiókok elsődleges kapcsol...
Taking ownership of customer issues reported and seeing problems through to resolution. Researching, diagnosing, troubleshooting, and identifying solutions to resolve hardware / software issues. Following stan...
Responsible for handling customer support and technical-support related questions of customers and partners Provide prompt, reliable, and accurate information to customers while maintaining effective communica...
Kapcsolattartás a meglévő partnerekkel, termékek bemutatása, értékesítők folyamatos oktatása A megadott havi és negyedéves értékesítési célok teljesítése Organizing and conducting promotions and promotional ca...
Szolgáltatás értékesítés hideghívással: új-, potenciális, főként európai ügyfelek telefonos felkeresése idegen nyelven Partnerkapcsolatok kiépítése és ?ápolása, partnerlátogatások A kereskedelmi iparág és a s...
-answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments. ...
Kereskedelmi támogatás nyújtása az ügyfelek protfóliójához, a projekt üzleti tevékenységeihez, Ügyfelekkel, belső felekkel való kapcsolattartás telefonon/emailen/chaten/egyéb ügykezelő eszközön keresztül, Megk...
Search for potential new customers Keep in touch with the customers, and organizing personal meetings Serving customer needs on high-level as soon as possible Knowledge and representation of premium quality pr...
A cég ??????által forgalmazott termékek értékesítése, bemutatása, ajánlása Nagy- és kiskereskedelmi ügyfelek kiszolgálása Kapcsolattartás és személyes konzultáció a partnerekkel Új partnerek keresése, üzletfej...
Maintaining regular contact with customers, plants and headquarters in France, Order preparation, recording, tracking, Management of overdue, Logistical tasks, Complaints handling, Support to Key account manag...
Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Logging, assigning, tracking progress of complaints & claims receipt to complet...
Kereskedelmi támogatás nyújtása az ügyfelek protfóliójához, a projekt üzleti tevékenységeihez, Ügyfelekkel, belső felekkel való kapcsolattartás telefonon/emailen/chaten/egyéb ügykezelő eszközön keresztül, Megk...
To acquire and look after local and foreign Partners in coordination with customer service Elaboration and updating of sales strategy and its correct implementation Identify and develop new business opportunit...
Szeretsz új ügyfelekkel kapcsolatokat kialakítani Képesnek érzed magad arra, hogy megszervezd a találkozóidat a potenciális partnerekkel Be tudod mutatni gyártó, kereskedő cégeknek a szolgáltatásainkat, tudsz ...
Communication with customers, visiting customers or potential clients to evaluate needs within the assigned sales territory of the sales unit Proactive search for new market opportunities and expansion of comp...
PATIKALÁTOGATÓ (1 éves szerződés) Bayer Consumer Health Terület: Budapest, Pest és Nógrád vármegyék A Bayer több mint 150 éves múlttal rendelkező nemzetközi nagyvállalat. Alaptevékenységeink az egészségvédelem és a mezőgazdaság. Az emberek és növé...
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for pro...
Rád szeretnénk bízni az adott régióban lévő legfontosabb partnereinkkel való kapcsolattartást HoReCa ÉS/VAGY Retail egységekben Nálunk kamatoztathatod meglévő kapcsolati tőkédet és a vevőszerzés által új piaci szereplőkkel is kapcsolatba kerülsz Mag...
Drive the development and growth of the Hungarian office Setting activity and revenue targets Identifying key areas for improvement in the sales process Attending industry events and conferences to generate new business for the company Monthly repor...
Be the primary point of contact for our partners ? it is critical that we help provide them with a predictable and timely resolution to their questions and inquiries while maintaining a positive, professional and friendly attitude Provide customer s...
Handles inquiries via phone, chat and email customers and/or internal parties. Order management: order entry, price checking, order clearing compliant with Eatons policies Complaint handling Full coordination of delivery and billing, including mult...
Az üzletünk értékesítői csapatának tagjaként fő feladatod a Yettel szolgáltatások és kapcsolódó termékek bemutatása értékesítése a beérkező ügyfelek számára. Ez kezdődik az ügyfelek igényeinek felmérésével, majd folytatódik az annak megfelelő tanács...
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing to...
-answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.
Taking ownership of customer issues reported and seeing problems through to resolution. Researching, diagnosing, troubleshooting, and identifying solutions to resolve hardware / software issues. Following standard procedures for proper escalation of...