A vevővel történő napi szintű kapcsolattartás a meglévő és új termékeknél Új termékek bevezetése, PPAP dokumentáció készítése Vevői reklamációk kezelése A gyártással történő kapcsolattartás A problémák kezelése, elemzése és megoldása
Napi szintű selejtelemzés, a termékekkel kapcsolatos vizsgálatok végrehajtása Gyökérok elemzés és akcióterv készítése - felügyelete (keresztfunkciós csapatban) a fő selejtek gyökérokainak megszűntetésére Vevői és belső reklamációk kivizsgálása (a releváns területen), a rövid- és...
Daily cooperation with customers (OEM) Coordination of complaints, issues (analysis, manage actions, reporting) Tracking and documentation of deviation permits and part statuses Supporting the preparation for internal and external audits Supporting the introduction of n...
Vevői reklamációk kezelése Kapcsolattartás a vevőkkel (személyesen ill. telefonon) Problémák helyszíni feltárása, elemzése és valós körülmények közötti megoldása (termelési területen) Controll Plan naprakészen tartása Vevői auditokon való részvétel Minőségügyi rendszer kezelése,...
A vevői reklamációkkal kapcsolatos KPI-ok elérésére való törekvés, eltérés esetén a területre vonatkozó korrekciós intézkedésekben, javaslatok kidolgozásában való részvétel A vevőtől érkező széria és field reklamációk szakszerű kezelése, folyamatos kapcsolattartás a vevővel (E-ma...
Vevőkkel való kapcsolattartás, igények házon belüli kommunikálása, A vevőspecifikus elvárások továbbítása a vállalat többi szervezete felé, A cég érdekeinek képviselete a vevővel szemben, Termelési folyamatok képességeinek biztosítása, Javító intézkedések kezdeményezése, bevezeté...
Vevői kapcsolattartás Vevői reklamációk kezelés Hibaokok feltárása és javító intézkedések megvalósítása Problémamegoldó team munkájának koordinálása Belső auditok tervezése, végrehajtása Részvétel az új/változtatott termékek bevezetésével kapcsolatos projektmunkákban Vevői bemint...
Központi szervezet ?Customer Quality? és Vevőkkel történő kapcsolattartás A termékspecifikációkban foglaltak figyelemmel kísérése a kiszállításra kerülő termékeknél Vevői auditok koordinálása Vevői reklamációk kezelése VDA 6.3 folyamataudit elvégzése a VDA szabványi követelmények...
A vevővel történő napi szintű kapcsolattartás a meglévő és új termékeknél Vevői reklamációk kezelése A gyártással történő kapcsolattartás A problémák kezelése, elemzése és megoldása Vevői auditokon történő részvétel Riportok, prezentációk készítése Társosztályokkal, partnerekkel....
A vevővel történő napi szintű kapcsolattartás a meglévő és új termékeknél Új termékek bevezetése, PPAP dokumentáció készítése Vevői reklamációk kezelése A gyártással történő kapcsolattartás A problémák kezelése, elemzése és megoldása Vevői auditokon történő részvétel...
Vevői reklamációk kezelése Kapcsolattartás a vevőkkel (személyesen ill. telefonon) Problémák helyszíni feltárása, elemzése és valós körülmények közötti megoldása (termelési területen) Controll Plan naprakészen tartása Vevői auditokon való részvétel Minőségügyi rendszer kezelése,....
Vevői kapcsolattartás A vevői reklamációk kezelése, koordinálása problémamegoldó módszerek alkalmazásával A belső problémák/reklamációk megoldásának támogatása A termék és gyártási költségcsökkentés koordinálása (PCO) A gyártás minőségbiztosítási folyamatainak folyamatos fejleszt...
Vevői reklamációk kezelése a vevői portálokon, 8D formátumban Kapcsolattartás a vevővel Vevői reklamációkról a területek informálása, intézkedések bekérése Visszajelzés a témákról a vevőnek
Felelősség a minőségirányítási rendszer működtetéséért Vevői reklamációk kezelése, problémamegoldó csoportok munkájának összehasonlítása, 8D riport készítése, valamint a megelőző és korrekciós intézkedések hatékonyságának és megfelelésének figyelemmel kísérése Mérőberendezések fe...
Kapcsolattartás a vevőkkel (személyesen és telefonon) Vevői reklamációk kezelése Controll Plan naprakészen tartása Minőségügyi rendszer kezelése, fejlesztése Vevői auditokon való részvétel
Vevői reklamációk kezelése Kapcsolattartás a vevőkkel (személyesen ill. telefonon) Problémák helyszíni feltárása, elemzése és valós körülmények közötti megoldása (termelési területen) Controll Plan naprakészen tartása Vevői auditokon való részvétel Minőségügyi rendszer kezelése,....
A minőség folyamatos fenntartása és optimalizálása a vevői igények, a minőségirányítási szabvány és a belső szabályozások alapján. Szakmai támogatás nyújtása a hibaelemzés folyamatában, a termékminőség javításában (gyökérok feltárás, kivizsgálás eredményének prezentálása vevő fel...
Kapcsolattartás a vevőkkel Kimutatások és jelentések készítése a Minőségirányítási vezető utasításai alapján Részvétel az új termékek bevezetésében, az ahhoz kapcsolódó felülvizsgálatokon Minőségirányítási kérdésekben támogatja a Termelést, a Logisztikát, Karbantartást illetve eg...
A vevővel történő napi szintű kapcsolattartás a meglévő és új termékeknél Vevői reklamációk kezelése A gyártással történő kapcsolattartás A problémák kezelése, elemzése és megoldása Vevői auditokon történő részvétel Riportok, prezentációk készítése Társosztályokkal, partnerekkel....
Vevői reklamációk kezelése Kapcsolattartás a vevőkkel (személyesen ill. telefonon) Problémák helyszíni feltárása, elemzése és valós körülmények közötti megoldása (termelési területen) Controll Plan naprakészen tartása Vevői auditokon való részvétel Minőségügyi rendszer kezelése,....
Vevői reklamációk kezelése Kapcsolattartás a vevőkkel (személyesen ill. telefonon) Problémák helyszíni feltárása, elemzése és valós körülmények közötti megoldása (termelési területen) Controll Plan naprakészen tartása Vevői auditokon való részvétel Minőségügyi rendszer kezelése,....
-Vevőkkel történő kapcsolattartás a minőségügyet érintő témákban; -Felmerülő reklamációk kezelése, minél gyorsabb és hatékony megoldásra törekvés; -A gyártás támogatása minőségbiztosítási oldalról.
A vevőszolgálaton keresztül vagy a közvetlenül érkező megrendelői észrevételek/reklamációk kezelése, nyilvántartása / dokumentálása, A megrendelők felé továbbított megoldási javaslatok nyomon követése, ellenőrzése, Kapcsolattartás Dokumentációk / statisztikák / kimutatások, napra...
vevőszolgálatokon keresztül vagy a közvetlenül érkező megrendelői észrevételek/reklamációk kezelése, nyilvántartása / dokumentálása, továbbítása a cég megfelelő szakterületére, ill. megoldásában való közreműködés
Vevői reklamációk, észrevételek kezelése, dokumentálása, nyomonkövetése, továbbítása a megfelelő szakterület felé Felmerülő problémák megoldásában és intézkedések bevetésében, betartatásban való részvétel Dokumentációk statisztikák kimutatások, naprakész vezetése Vevői és tanús...
Vevői reklamációk kezelése Kapcsolattartás a vevőkkel (személyesen ill. telefonon) Problémák helyszíni feltárása, elemzése és valós körülmények közötti megoldása (termelési területen) Controll Plan naprakészen tartása Vevői auditokon való részvétel Minőségügyi rendszer kezelése.....
A vevővel történő napi szintű kapcsolattartás a meglévő és új termékeknél Új termékek bevezetése, PPAP dokumentáció készítése Vevői reklamációk kezelése A gyártással történő kapcsolattartás A problémák kezelése, elemzése és megoldása Vevői auditokon történő részvétel...
kapcsolattartás a vevőkkel; kimutatások és jelentések készítése a Minőségirányítási vezető utasításai alapján; részvétel az új termékek bevezetésében, az ahhoz kapcsolódó felülvizsgálatokon; minőségirányítási kérdésekben támogatja a termelést, a logisztikát, karbantartást ill. eg...
Előszériás gyártás támogatása minőségügyi szempontból APQP dokumentáció elkészítése Aktív kapcsolattartás a vevőkkel A vevő reklamációinak kezelése, kivizsgálása, megoldási javaslatok meghatározása A gyártás minőségbiztosítási folyamatainak támogatása, folyamatos fejlesztése A ve...
vevővel történő napi szintű kapcsolattartás, vevői reklamációk kezelése javító, megelőző tevékenységek meghatározása, az intézkedési tervek koordinálása, végrehajtásának ellenőrzése vevői elégedettség nyomon követése és információ szolgáltatása gyártástámogatás a minőségbiztosítá...