Főbb feladatok, munkák: Tanfolyamokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok Ügyfélszolgálati feladatok ellátása A feladat fő része a tanfolyamok adminisztratív teendőinek kiszolgálása, szervezés és kapcsolattar...
Ügyfelekkel való telefonos kapcsolattartás és azok adminisztrálása. Írásos megkeresések feldolgozása, megválaszolása. Áram ? és gázhálózati folyamatok rendszerszintű ismerete. Az iparági ? és technológiai vált...
OPUS TITÁSZ Zrt. és OPUS TIGÁZ Zrt. kapcsán érkező ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása elsődlegesen személyesen és írásban, alkalmanként telefonon. Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátá...
Ügyfélmegkeresések kezelése több csatornán keresztül Időpontfoglalások intézése Tájékoztatás aktuális, sokakat érintő ügyekben Segítségnyújtás ügyintézéshez az adatvédelmi szabályok betartásával Információnyúj...
Ügyfélfogadás, ingatlangazdálkodási ?front office? feladatok és az ehhez kapcsolódó adminisztráció ellátása, kapcsolattartás érdeklődőkkel, bérlőkkel. Az ügyfélszolgálathoz fordulók szakszerű és érthető tájéko...
Munkája során az alábbi feladatai lesznek: Ügyfelek meghatározott csoportjával kapcsolatos ügyintézés Kommunikáció ügyfelekkel és partnerekkel (problémamegoldás, kérések megválaszolása, dokumentumok bekérése) ...
Munkája során az alábbi feladatai lesznek: Ügyfelek meghatározott csoportjával kapcsolatos ügyintézés Kommunikáció ügyfelekkel és partnerekkel (problémamegoldás, kérések megválaszolása, dokumentumok bekérése) ...
Bemutatótermünkben lévő termékek értékesítése. Webáruházi rendelések feldolgozása. Ügyfélkezelés személyesen, online és telefonon. Napi összesítő készítése az ügyvezető felé a saját, ill. a külső szállításokr...
Ügyfélszolgálatunkra e-mailen, vagy postán beérkező megbízások (pl. szüneteltetés, felmondás, adatváltozás) feldolgozása az ügyfélnyilvántartó rendszerünkben Előfizetői szerződések ellenőrzése az ügyfélnyilván...
biztosításokkal kapcsolatos ügyféligények ügyviteli és kommunikációs feladatainak ellátása, biztosítási igények felmérése és ez alapján társaságunk termékeinek ajánlása, az érkező ügyfelek részére a kért infor...
Bejövő hívások fogadása, az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása (pl. számlázással, szerző déssel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban); Tájékoztatás energiafogyasztási szokások optimalizálásáról; Ügyfélpanaszok...
Bejövő hívások fogadása, az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása (pl. számlázással, szerző déssel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban); Tájékoztatás energiafogyasztási szokások optimalizálásáról; Ügyfélpanaszok...
Bejövő hívások fogadása meglévő ügyfelektől Ügyfelek beazonosítása a belső rendszerben Az ügyfelek tájékoztatása a kárrendezési folyamattal kapcsolatban A kárrendezéshez szükséges dokumentumok bekérése és feld...
Bejövő hívások fogadása, az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása (pl. számlázással, szerző déssel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban); Tájékoztatás energiafogyasztási szokások optimalizálásáról; Ügyfélpanaszok...
Étrendkiegészítők, gyógyhatású készítmények gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cégünk ügyfélszolgálati és értékesítéstámogató munkatársat keres budapesti munkavégzésre a XI. kerületbe. Feladatok Személy...
egyedi fejlesztésű rendszerek üzemeltetése, támogatása és változáskezelése felhasználók szakértő támogatása, kapcsolattartás e-mailen, telefonon keresztül, ügyfélbejelentések fogadása, kategorizálása és admini...
Te lennél a kommunikációs kapocs: kapcsolattartás megrendelőkkel és címzettekkel telefonon és e-mailben ? magyarul és angolul egyaránt. Aktív együttműködés a cég többi egységével (fuvarszervezés, raktár, pénzü...
OPUS TITÁSZ Zrt. és OPUS TIGÁZ Zrt. kapcsán érkező ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása telefonon és írásban. Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása SAP rendszerben. Mennyiségi és minős...
A Szegedi Zöldség és Gyümölcs Nagybani Piac megbízható és precíz munkatársat keres pénztáros/ügyfélszolgálati munkakörbe! Feladatok: A beléptető rendszer adminisztratív kezelése. Pénztárosi teendők ellátása (b...
meglévő ügyfelekkel való együttműködés: telefonon, e-mailen, személyesen történő ügyintézés, problémakezelés, kapcsolattartás adminisztrációs feladatok ellátása a cég saját vállalatirányítási rendszerében: re...
ügyfélszolgálatra beérkező e-mailek és live chat üzenetek fogadása és megválaszolása, beérkező problémák megoldása, panaszkezelés, ügyfelek azonosítása és tájékoztatása, napi ügyfélszolgálati riportok készítés...
Ügyfélszolgálatunkra e-mailen, vagy postán beérkező megbízások (pl. szüneteltetés, felmondás, adatváltozás) feldolgozása az ügyfélnyilvántartó rendszerünkben Előfizetői szerződések ellenőrzése az ügyfélnyilván...
A beérkező és kimenő hívások kezelése, ügyfeleink tájékoztatása és támogatása jogi ügyekben. Munkánkkal hozzájárulunk a hatékony követeléskezeléshez és az ügyfelek számára érthető, jogszerű megoldások megtalál...
Kapcsolatteremtés vásárlóinkkal: Gyorsan és magabiztosan reagálsz a vásárlói megkeresésekre, legyen szó telefonos beszélgetésről, e-mail váltásról vagy online üzenetváltásról, hogy a Nespresso-val való élményü...
Kollégáink kérdéseinek és megkereséseinek megválaszolása, amiben folyamataink és szabályzataink segítenek ? és természetesen mi is, ha elakadnál. Munkavállalói adatok kezelése a különböző HR rendszerekben (Suc...
Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicare szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ü...