Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team r...
Várjuk a jelentkezésed, ha szívesen foglalkoznál az alábbiakkal: L1 szintű felhasználói támogatás az irodájában Munkatársak napi szintű informatikai támogatása hibajegykezelő rendszerben Munkaállomások üzemeltetése és karbantartása Új eszközök te...
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák...
Tipikus felhasználó támogatás Beérkező jegyek diszpécselése és visszaméréseTelefonos és távsegítségnyújtásMicrosoft ActiveDirectory alapú irodai infrastruktúra adminisztrálásaIncidensek és problémák kezeléseMu...
Acting as the 2nd line to identify, resolve and develop solutions to the most complex queries and systemic Operational problems which cannot be resolved by the Level 1 helpdesk team. Providing professional men...
To offer 1st level IT support to contracted customers To help end-users by acting as a SPOC in resolving and/or addressing their IT issues and queries To provide support through email, chat, ITSM tool or phone...
IT Support csapat irányítása és személyzeti beosztás tervezése. Csapattagokkal történő fejlesztési beszélgetések vezetése és részvétel csapat- valamint ügyfélmegbeszéléseken. SLA figyelése és betartása. Szüksé...
Purpose of the Role: Our company is currently looking for a new employee to join the IT group of the Mageba Group, based in Nyírtelek (Hungary). The new colleague will be based at our Nyírtelek site, with occa...
Az informatikai rendszerekhez köthető felhasználói bejelentések fogadása, feldolgozása és megoldása, szükség esetén a feladatok továbbítása a megoldócsoport felé, incidenskezelés támogatása, a felhasználói cso...
What you will do As a Facilities Management Helpdesk Coordinator, you will be the main point of contact for FM enquiries, ensuring a smooth process start to finish. Your key responsibilities include: Managin...
IT Support csapat irányítása és személyzeti beosztás tervezése. Csapattagokkal történő fejlesztési beszélgetések vezetése és részvétel csapat- valamint ügyfélmegbeszéléseken. SLA figyelése és betartása. Szüksé...
Ügyfélproblémák teljeskörű adminisztrációja és felmérése Belső adatbázis karbantartása fejlesztése Ügyviteli folyamatok kialakítása és működtetése Az anyacéggel és disztribútorokkal való kapcsolattartás Csopor...
To offer 1st level IT support to contracted customers To help end-users by acting as a SPOC in resolving and/or addressing their IT issues and queries To provide support through email, chat, ITSM tool or phone...
Vállalati környezetben alkalmazások üzemeltetését, szoftverrendszerek informatikai támogatásának biztosításátA belső ügyfelek telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadását és feldolg...
Fogadod és kezeled a beérkező IT üzemeltetéshez kapcsolódó felhasználói kéréseket, igényeket; Kollégáiddal együtt megoldod a rendszerekhez kapcsolódó felhasználói problémákat, vagy továbbítod azokat a rendszer...
Elsődleges kapcsolattartás a felhasználók felé, akik személyesen, telefonon vagy e-mailben kérnek segítséget, Állandó vagy ideiglenes javítások és megoldások kidolgozása a hibákra, helyszínen vagy távolról, Kl...
Desktopok, laptopok, nyomtatók és egyéb kliens gépek napi szintű támogatása, hibakezelése, karbantartása. Mobiltelefonok és egyéb okoseszközök konfigurálása és felhasználói támogatása. Mobil előfizetések kezel...
Az Erste Bank fiókhálózatából telefonon és emailben érkező - befektetési termékekkel és folyamatokkal kapcsolatos ? tanácsadói és bankári kérdések gyors és professzionális kezelésében rutint szerezni; A befekt...
Tipikus felhasználó támogatás Beérkező jegyek diszpécselése és visszaméréseTelefonos és távsegítségnyújtásMicrosoft ActiveDirectory alapú irodai infrastruktúra adminisztrálásaIncidensek és problémák kezeléseMu...
bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása, a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett, kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolatt...
Ensure all IT contacts are answered efficiently and resolved as detailed in the operating processes Deliver a great colleague service experience Take ownership of the issue, and using my knowledge and behaviou...
L1 ügyféltámogatás ITIL keretrendszer szerint MS 365 termékek és a belső CRM rendszer kezelése Ügyfelek PC-inek üzembe helyezése és adatvédelmi beállításainak konfigurálása Részvétel folyamatoptimalizálási jav...
A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a telefonon és írásban érkező bejelentések fogadá...
To offer 1st level IT support to contracted customers To help end-users by acting as a SPOC in resolving and/or addressing their IT issues and queries To provide support through email, chat, ITSM tool or phone To support our customers in the respect...
32db hirdetés:
Czech or Slovak speaking Helpdesk Associate
,
Junior IT Helpdesk munkatárs
,
IT helpdesk munkatárs
,
German speaking Helpdesk Analyst I
, álláshirdetés.
Az oldalon megjelenített adatok tájékoztató jellegűek. Ezen tartalmakért az joble.hu üzemeltetői nem vállalnak felelősséget.
A joble.hu sütiket (adatfájlokat) használ, a megfelelő működés és felhasználói élmény biztosításához.Süti beállítások