Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team r...
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató ...
Telefonon, e-mailen vagy személyesen történő technikai támogatás nyújtás a munkatársak számára Felhasználói problémák diagnosztizálása Hardver- és szoftverproblémák kezelése Hálózati Problémák kezelésében történő részvétel, a problémák diagnosztizál...
A feladatod lesz a repülőtér-specifikus, real-time alkalmazások üzemeltetése, telepítése, monitorozása (utastájékoztató rendszer, utasfelvétel, automata beengedő kapuk). A Budapest Airport Zrt. ITIL alapú ?Incident Management Process? folyamatával ö...
Job Purpose: To offer 1st level IT support to contracted customers To help end-users by acting as a SPOC in resolving and/or addressing their IT issues and queries To provide support through email, chat, ITSM tool or phone To support our customers i...
Kialakított rendszerek üzemeltetése és támogatása Infrastruktúra üzemeltetése, monitoring Rendszerelemekre vonatkozó konfigurálás, telepítés Tesztelésben való részvétel, illetve a hozzá tartozó dokumentáció elkészítése Kapcsolatt...
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó c...
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó c...
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató ...
A Magyar Posta Zrt. munkavállalói által bejelentett (telefonon vagy webes felületen) IT hibabejelentések fogadása, elsőszintű hibaelhárítás, felhasználói támogatás nyújtása, a vállalat által használt jegykezelő rendszer kezelése. Az incidensek kezel...
Felhasználói támogatás biztosítása, IT hibajelentések gyors és hatékony kezelése. Hibaügyek adminisztrációjának és dokumentálásának naprakész vezetése. Adástechnikai informatikai rendszerek zavartalan működésének biztosítása, szoros együttműködésbe...
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása ...
- Informatikai támogatás, oktatás biztosítása helyszínen vagy távmenedzsment eszközökkel - Partnerektől beérkező igények, hibabejelentések dokumentálása és rendszerezése - Azonnal kezelhető hibák és felhasználói igények megoldása - A szo...
Belső IT üzemeltetési és szakmai szervezetek valamint a külső beszállítók munkájának összehangolása, koordinálása. A szolgáltatási szerződésben vállalt SLA-k és KPI-k folyamatos monitorozása, felügyelete és kommunikálása a szolgáltatásban érintettek...
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás ...
az IT csapatunk tagjaként technikai támogatást kell nyújtanod a végfelhasználók számára, összetettebb problémák megoldása a specialistákkal közösen, az alábbi munkaidőben segíted a kollégák mindennapi életét: 8.15 - 17:00 és 10.15 - 19:00, megfelelő...
A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása; Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás; Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről; A hívások, problémák pontos és követhető adminisztráci...
Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team r...
Műszaki Helpdesk, jellemzően szoftveres problémák megoldására távoli hozzáféréssel és telefonon keresztül, gyengeáramú biztonságtechnikai környezetben, szorosan együttműködve a Callcenterrel, amely a közvetlen ügyfélkapcsolatot lekezeli. Jelentkezz,...
Bejövő hívások, üzenetek és e-mailek kezelése ? Információnyújtás a szolgáltatásról ? Adminisztratív feladatok ? Heti óraszám megegyezés szerint, elérhetőség hétköznap és hétvégén megbeszélés szerint...
A napi üzemeltetés során felhasználói és informatikai oldalról felmerülő kérések fogadása és feldolgozása, problémák rögzítése ticketing rendszerben, azok személyes vagy telefonos megoldása, Desktop oldali hardveres és szoftveres üzemeltetés Az info...
Eurofins Analytical Services Hungary Korlátolt Felelõsségû Társaság
felhasználókat támogató feladatok (Level 1 support) az IT infrastruktúra kliens oldalon felmerülő hibáinak a kezelése az IT infrastruktúrával kapcsolatos rutin feladatok végrehajtása, hardverek üzembe helyezése, karbantartása, dokumentálása a támoga...
Az IT Ügyfélszolgálatra érkező hiba- és/vagy igénybejelentéseket kiszolgálja az ügyfélszolgálati munkatárs vagy a Kliens Számítógépek és Felhasználó Támogatási Csoport vezetőjének, valamint az IT ServiceDesk koordinátor feladatkiosztása alapján; Elő...