OPUS TITÁSZ Zrt. és OPUS TIGÁZ Zrt. kapcsán érkező ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása elsődlegesen személyesen és írásban, alkalmanként telefonon. Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátá...
az ügyfelek teljeskörű tájékoztatása a Diákhitel konstrukciókról személyesen és írásban professzionális tanácsadás a megfelelő hitelkonstrukció kiválasztásában, a termékleírások és a kapcsolódó dokumentációk é...
Személyes ügyfélszolgálati ügyintézés Ügyfelek jogi szakaszba jutott ügyeivel kapcsolatos személyes tájékoztatás, segítségnyújtás és egyeztetés Esetenként ügyfelektől érkező telefonos megkeresések megválaszolása Esetenként ügyfelekkel, bíróságokkal,...
Változatosan, mert beérkező ügyfeleink számára nyújtasz felvilágosítást a biztosítási termékekkel és felmerülő egyéb kérdésekkel kapcsolatban, Kárbejelentéseket fogadsz, díjrendezési és állománykezelési feladatokat látsz el, Holtidőben bejövő híváso...
személyes ügyfélmegkeresések teljeskörű, határidőre történő kezelése lakossági és közületi, valamint lakóközösséget képviselő ügyfelek tájékoztatása szolgáltatásokkal, számlázással kapcsolatos ügyintézés az ügyfélkezelés adminisztratív feladatainak ...
A térségéhez tartozó, fizetési elmaradásban lévő ügyfelek személyes felkeresése, tárgyalás az elmaradás rendezéséről Részletfizetési megállapodások kötése, azok nyomon követése, futamidő újratárgyalása A keze...
az ügyfelek teljes körű tájékoztatása új ügyfél esetén az előminősítés elvégzése, hitelbírálati folyamat ismertetése befizetések és újrafinanszírozások kezelése igazolások készítése és kiadása visszahívások ke...