Mivel járulhatsz hozzá közös céljaink megvalósításához: ?Reklamációk: Termeléshez kapcsolódó vevői reklamációk támogatása. Belső reklamációk kezelése. ?Minőségtervezés: Sori minőségügyi dokumentumok kezelése (pl.: gépátvételek, MSA, gép és folyamatképesség vizsgálatok, ellenőrző...
Termékellenőrzési dokumentáció készítése Vevői reklamációk kezelése, beszállítói nemmegfelelőségek feltárása Gyártási tevékenység folyamatos monitorozása a megfelelő minőség érdekében Eltérési engedélyek kezelése Aktív részvétel, javaslattétel a selejtcsökkentés érdekében Munkatá...
A minőségügyi rendszer működtetése és fejlesztése A gyártási folyamatok folyamatos nyomon követése, ellenőrzése a megfelelő minőség biztosítása érdekében Laborvizsgálatok felügyelete, nem megfelelőségek kiszűrése, az okok feltárása Az előírt nyilvántartások vezetése, a nyomon köv...
Beszállított alkatrészek minőségfelügyelete, lekövetése belső probléma vagy vevői reklamáció esetén Nem megfelelő tételek zárolása, reklamáció indítása a beszállítók irányába Beszállítói teljesítmények értékelése Válogató/ utómunka cégek koordinálása Folyamatoptimalizálás és prob...
A minőségügyi mérnök csapat aktív tagjaként, a belső minőség folyamatos javítása, a rendelkezésre álló minőségügyi adatok elemzése, kiértékelése és a fejlesztésre irányuló intézkedések meghatározása, azok státuszainak nyomon követése. Vevői kapcsolattartás a minőségügyi kérdésekb...
Vevői és beszállítói kapcsolattartás (reklamáció kezelés, fejlesztések) Gyártástámogatás, minőségfejlesztési tevékenységek Külső és belső auditokon való aktív részvétel Belső auditok végrehajtása Termék minőségével kapcsolatos riportok, fejlesztési tervek készítése...
Munkakörbe tartozó főbb feladatok FMEA megbeszélések moderálása, nyomon követése, ellenőrzése nemzetközi csapatban Termékek fejlesztését célzó új megoldások kidolgozásában részvétel Kommunikáció a projekttagokkal, vevővel és beszállítókkal FMEA témák kapcsán A kockázatelemzések e...
Vevői kapcsolattartás A vevői reklamációk kezelése, koordinálása problémamegoldó módszerek alkalmazásával Belső problémák/reklamációk megoldásának támogatása A termék és gyártási költségcsökkentés koordinálása A gyártás minőségbiztosítási folyamatainak folyamatos fejlesztése A sz...
Vevői reklamációk kezelése Beszállítói nemmegfelelőségek feltárása Gyártási tevékenység folyamatos monitorozása Beszállítófejlesztési folyamatokban történő aktív részvétel Belső minőségbiztosítási folyamatok fejlesztése Termék-ellenőrzési dokumentációk készítése Selejt csökkentés...
Belső minőség ellenőrzése, intézkedések meghatározása és végrehajtásuk nyomon követése Folyamatirányítók munkájának koordinálása Részvétel az ügyfélpanaszok kezelésében, aktív együttműködés a 8D jelentések elkészítésében Folyamatoptimalizálási és fejlesztési lehetőségek feltárása...
Napi kapcsolattartás a vevőkkel és a gyártásban résztvevő kollégákkal Panaszok kivizsgálásának koordinálása Hibák kivizsgálása a társosztályokkal együttműködve Korrekciós intézkedések végrehajtása, nyomon követése Vevői auditok szervezése (előkészítés, koordináció) Jelentések, el...
A projektek támogatása a minőségügyi oldalról és a QAP betartása a projektek ügyfélmérföldköveinek teljesítése érdekében Belső koordináció a Q-szervezeten belül minden projekt esetében. (új projektek, áthelyezési projektek) A Q-val kapcsolatos témákért felelős PEP-folyamat Reklam...
Beszállítókkal való kapcsolattartás Minőségügyileg nem megfelelő alkatrészek reklamálása a beszállítók felé (angol nyelven) Gyártás során felmerülő minőségügyi problémákban való aktív részvétel Folyamatközi ellenőrök munkájának támogatása, koordinálása Új projektek/mintagyártások...
Napi interakciók az ügyfelekkel és a termelési csapatokkal Vezetni a panaszok kivizsgálását és koordinálni a különböző részlegekkel a hibák azonosítása érdekében A termékminőség biztosítása érdekében korrekciós intézkedések végrehajtása és nyomon követése Vevői auditok szervezése...
Közvetlen kapcsolattartás a kiemelt, stratégiailag fontos vevőkkel, kizárólag idegen nyelven (minőségi elvárások / kérdések / eltérések egyeztetése ? napi kapcsolattartás): Vevői elvárásokhoz igazodó minőségfejlesztési tervek kidolgozásban való aktív részvétel, azok megvalósításá...
A megbízónk műanyag autóalkatrészek gyártásával foglalkozik. A cég olyan világmárkáknak dolgozik, mint az Audi, a BMW és a Mercedes-Benz, és számos más iparágban is jelen van. Ebbe a folyamatosan fejlődő közösségbe keresünk magabiztos tudással és szakmai gyakorlattal rendelkező m...
Adott gyártási terület minőségügyi támogatása A gyártási folyamatok és dokumentálásuk felügyelete Hibaanalízisek, kiértékelések elvégzése, a kiértékelési rendszer felülvizsgálata Gyártás során felmerült minőségügyi problémák kezelése, elemzése, nem megfelelőségekre hozott akciók...
Minőségi folyamattervezés előszéria fázisban PFMEA, CP fejlesztés Közös munka a Tervezőmérnök, NPI és PPAP csapattal Aktív részvétel a termék és jóváhagyási folyamatban (PPAP, PPF) Az autóipari és a vevői szabványokhoz (IATF, AIAG és VDA) kapcsolódó dokumentációk karbantartása Mé...
Napi riportok készítése Belső auditokon való részvétel Céges adatbázisok kezelése Ellenőrzési utasítások felvitele a belső rendszerbe Reklamációkezeléssel kapcsolatos adminisztratív feladatok
Beszállítókkal való kapcsolattartás, minőségügyileg nem megfelelő alkatrészek reklamálása a beszállítók felé angol nyelven Gyártásban/ reklamációk során felmerülő problémák megoldásában való aktív részvétel Folyamatközi ellenőrök munkájának napi szintű támogatása Termék/alkatrész...
Vevőkkel történő napi szintű kapcsolattartás a meglévő és új termékeknél Új termékek bevezetése, változások lekövetése Vevői reklamációk kezelése (8D) Részvétel külső/belső termék-, és folyamatauditokon, szükség esetén azok végrehajtása Minőségügyi dokumentumok készítése azok kez...
A termelési folyamatok minőségügyi szempontú felügyelete, fejlesztése Javító és hibamegelőző intézkedések meghatározása, bevezetése, nyomonkövetése Vevői kapcsolattartás, reklamációkezelés Bemintázással kapcsolatos dokumentumok elkészítése az ehhez szükséges vevői egyeztetések el...
A minőségügyi csapat munkájának támogatása Mérőeszköz felügyelet támogatása Dokumentációs rendszer kezelése Mérési eredmények rögzítése, kiértékelése, statisztikai adatkezelés Gyártással kapcsolatos minőségügyi dokumentumok kihelyezése
Vevői reklamációk kezelésében való részvétel Ellenőrzési utasítások készítése Minőségügyi mérnökök napi munkájának támogatása Aktív részvétel az új termékek bevezetésében Kimutatások készítése, adminisztráció
A termékekhez kapcsolódó dokumentáció kezelése, feltöltése a rendszereinkbe, kiküldése vevőinknek/beszállítóinknak. Eltérési engedélyek készítése, küldése a vevőknek, nyilvántartása, ezek státuszának nyomon követése. Beszállítói hibákról reklamációk küldése a beszállítóknak, ezek...
Funkcionális feladatok támogatása. Minőségbiztosítási kulcsteljesítmény mutatók (KPI) elérésének támogatása és ellenőrzése; minőségbiztosítási review támogatása és a szükséges javító, megelőző intézkedések támogatása. Vevői reklamációs folyamat támogatása. Auditokon történő részv...
Induló projekteknél a projekt budget és időterv elkészítése Folyamatos, napi szintű kapcsolattartás a társosztályokkal (sales, beszerzés, logisztika, fejlesztés, ipari mérnökség) és a projektmenedzsmenttel Minőségügyi tervezés és bemintázás vállalat belső szabályozásának, valamin...