Az Igazgató és az Igazgatóság munkájának teljes körű támogatása Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása: Általános irodai, adminisztratív feladatok elvégzése Megbeszélések szervezése, előkészítése, támogatása Naptárkezelés, tárgyalók foglalása, időpontok szervezése Dokum...
Az Intézeti Titkárság adminisztrációs és technikai feladatainak ellátása Az iratok nyilvántartásba vétele, rendszerezése, az iratforgalom dokumentálása, kezelése, iktatás Az Intézet belső rendezvényeinek, reprezentációjának adminisztratív és technikai támogatása...
Általános titkársági adminisztráció (posta és telefon kezelése, iratrendezés) Adatrögzítés Ügyvezető / külső vendégek számára kávé, tea, gyümölcstál bekészítése
feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ében meghatározottaknak megfelelően végzi; ellátja a Stratégiai és Monitoring Főosztály részére érkező iratok átvételét, számítógépes iratkezelői rendszerben történő iktatását, a kimenő levelek postázását; teljeskörű adminisztráció, levelek, ira...
Iroda nyitása, zárása; Ügyfelekkel és partnerekkel kapcsolattartás, vendégek fogadása; Dokumentumok nyilvántartása, archiválása, posta kezelése; Céges események szervezésének támogatása; Általános titkársági feladatok ellátása; Az iroda gördülékeny, zavartalan működésében való ré...
A vezérigazgató munkájának hatékony és teljes körű támogatása. Az üzleti naptár vezetése, határidők nyomon követése. Levelezések önálló lebonyolítása, különböző szakmai anyagok előkészítése. Utazások, megbeszélések, találkozók szervezése, az ezekhez szükséges információk és dokum...
A vállalathoz beérkező külföldi és belföldi telefonhívások kezelése, üzenetek kézbesítése Központi e-mail címre érkező levelek továbbítása az érintett kollégáknak Bejövő és kimenő postai küldemények kezelése, iktatása (posta, futárok, belső szállítók, stb.) Szerződések kezelése,...
A Gazdasági Versenyhivatal várja olyan személyi asszisztensi, adminisztratív feladatkörben jártas kollégák jelentkezését, akik hosszú távra keresnek stabil munkahelyet, érdeklődnek a versenyhivatali munka iránt, szeretik a kihívásokat és szívesen dolgoznának a GVH egyik felső vez...
általános irodai teendők ellátása, ügyintézés, adminisztratív feladatok, számlakezelés, számlázás, iktatás kapcsolattartás a cégcsoport ügyfeleivel és partnereivel, belső és külső kollégák munkájának támogatása projektek, megbízások határidejének és feladatainak követése, levelez...